مدیریت مجازی و تولید دیجیتال

شامل تمام برنامه‌هایی است که با هدف شناخت مبانی و زیرساخت‌های عصر دیجیتال (اطلاعات)، سواد رسانه‌ای، تولیدات رسانه‌ای، مدیریت دنیای دیجیتال و مواجهه صحیح با فرصت‌ها و تهدیدهای آن طراحی و اجرا می‌شود.
از قبیل:

  • آموزش مبانی و سیر تحولات عصر اطلاعات
  • شناخت قابلیت‌ها و فرصت‌های فضای مجازی و مدیریت تهدیدها و بحران‌ها
  • آموزش سواد رسانه‌ای
  • آموزش سبک زندگی دیجیتال (زندگی هدف‌مند و برنامه‌دار با رسانه‌های نوین)
  • آموزش مهارت‌های لازم برای آفرینش‌های رسانه‌ای و تولیدات دیجیتال
  • کارگاه‌های تولید محتوای رسانه‌ای، عرضه و بازاریابی
نوشتهٔ پیشین
هویت‌یابی و معناشناسی
نوشتهٔ بعدی
آفرینش‌های هنری و ادبی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید